bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

OFERTA PRACY MUZEUM – DOM RODZINY PILECKICH STANOWISKO: HISTORYK

04.09.2018

OFERTA PRACY MUZEUM – DOM RODZINY PILECKICH
STANOWISKO: HISTORYK /HISTORYCZKA

Organizator: Muzeum Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej (w organizacji)
1. Nazwa instytucji: Muzeum – Dom Rodziny Pileckich.
2. Stanowisko: Historyk (w Dziale Edukacji).
3. Miejsce wykonywania pracy: Ostrów Mazowiecka.
4. Termin składania aplikacji: 30.09.2018 r. (termin może ulec zmianie).
5. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: 15 października 2018 r. (termin może ulec zmianie).
6. Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę.
7. Adres do przesyłania aplikacji na powyższe stanowisko: muzeum@ostrowmaz.pl.

Wymagania:
1. wykształcenie wyższe kierunkowe (historia, historia sztuki, ochrona dóbr kultury, muzeologia/muzealnictwo, dziedzictwo kulturowe, - lub pokrewne)
2. doświadczenie zawodowe (mile widziane doświadczenie w placówkach oświatowych, instytutach historycznych lub instytucjach kultury)
3. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem)
4. dyspozycyjność
5. rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów) umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność pracy
z dziećmi i młodzieżą.
6. umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania relacji z przedstawicielami instytucji naukowych i akademickich
7. kreatywność, inicjatywa i zaangażowanie w tworzenie treści programowych Muzeum


Opis zadań:
1. przygotowywanie ekspertyz naukowych i opinii merytorycznych wspierających działania programowe muzeum (m.in. wystaw, programów naukowych, programów edukacyjno-kulturalnych, wydawnictw) w tym zlecanie w/w czynności na zewnątrz
2. przygotowywanie treści programu naukowego i popularnonaukowego muzeum
3. nawiązywanie kontaktów z instytucjami naukowymi i akademickimi pod kątem rozwijania programu muzeum
4. prowadzenie bazy informacji o wydarzeniach naukowych związanych z działalnością muzeum
5. reprezentowanie muzeum na konferencjach i podczas innych wydarzeń naukowych
6. udział w przygotowaniu wystaw organizowanych przez muzeum lub w muzeum,
7. wypowiadanie się w mediach na tematy historyczne
8. prowadzenie zajęć dydaktycznych (muzealnych) dla grup szkolnych i uczestników indywidualnych.

Oferujemy:
1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w młodym, zaangażowanym, kreatywnym zespole.
2. Pracę w intensywnie rozwijającej się, nowatorskiej, placówce muzealnej - utworzonej staraniem miejscowego samorządu przy współpracy z Ministerstwem Kultury
i Dziedzictwa Narodowego.
3. Udział w atrakcyjnych projektach, edukacyjnych, kulturalnych i historycznych w tym możliwość realizacji własnych pomysłów.
4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach
i warsztatach

Wymagane dokumenty:
1. Obligatoryjnie: Życiorys (CV) i List motywacyjny;
2. Fakultatywnie: skany dyplomów potwierdzających wykształcenie, (w tym: kopie dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń, potwierdzających ukończenie innych kursów lub szkoleń, referencje).
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

Procedura rekrutacji:
1 Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji.
2 Etap - na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko kandydaci wybrani w ramach I etapu rekrutacji.

Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
2. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury ofertowej w każdym terminie.
3. Organizator zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
4. Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
5. Wyniki zostaną opublikowane na stronie BIP Muzeum.
6. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane.
7. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 s.1 z 04.05.2016), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum - Dom Rodziny Pileckich, adres: ul. Warszawska 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury Miasta Ostrów Mazowiecka pod numerem 3.
2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacją praw należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym u Administratora na adres e-mail: iod@muzeumpileckich.pl
3) Dane osobowe Kandydata przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na podstawie przepisów prawa – art. 22(1) Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz wyrażonej zgody, gdy zakres danych przekracza przepisy prawa - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zakres danych osobowych wynikający z przepisów prawa jest obligatoryjny.
8) Zgoda może zostać wycofania w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania się ze zgody jest brak możliwości dalszego przetwarzania danych, co wiąże się z odrzucaniem/usunięciem aplikacji.

Kontakt:
Aplikacje koniecznie prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: muzeum@ostrowmaz.pl
Telefon do kontaktu: 792-199-192, w godz. 8.00-16.00 (pn.-pt.).

Opublikował: Dorota Socik
Publikacja dnia: 04.09.2018

Dokument oglądany razy: 1156
« inne aktualności